Saturday, September 29, 2012

[LOVE LETTER] 120929 Minhyun's Message (Daum)


The Original Message:

[From. 민현] 200|ㆍ   Love Letter
NUEST_민현|조회 509|추천 8|2012.09.28. 21:25http://cafe.daum.net/nuest/1Rgl/45 
안녕하세요~오래만에 눈팅왕 민현이가 왔습니다~~~^^
많이 보고싶었죠????? 저도 보고싶어서 이렇게 글을 씁니다.
내일이면 즐거운 추석 연휴가 시작되는데, 우리 러브분들도 다들 가족들과 즐거운 시간 보내시겠죠??^^
추석 연휴때도 저희 뉴이스트 잊으시면 안되는 거 다들 아시죠??ㅎㅎㅎㅎ
그리고!!!!!!!!
추석!!!!!!!!
200일!!!!!!!
벌써 데뷔한지 200일이나 됬다는게 실감나지가 않아요..
200일동안 팬여러분들과 함께 했던 시간 추억들이 새록새록 떠오르네요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
아!!!!! 그리고 이제 우리 곧 만나잖아요~늦었지만 빨리 생일파티하고 싶어요~~~빨리 러브들 만나고 싶네요…떨리네요…^^
앞으로 남은 수십년은 지금까지 함께 했던 것보다 더 즐겁고 행복하게 저희랑 함께해요~~♥
그럼 앞으로 함께 할 날들을 상상하며 저 이만……ㅂ2
~@m’

Translations:

[FROM. MINHYUN] 200

Hello~It’s been a while since Lurking King Minhyun visited~~~^^
You miss me so much right????? I miss you too, that’s why I write this message. We’ll start Chuseok holiday tomorrow, Our LOVEs will spend a joyful time with the family right??^^
You all know that you can’t forget NU’EST at Chuseok Holiday, right??ㅎㅎㅎㅎ
And also!!!!!!!!
Chuseok!!!!!!!!
200 days!!!!!!!
It’s already 200 days since debut, I still can’t realize it.. The memories during 200 days with fans came across my mind ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Ah!!!!! We’ll meet soon right~Although it’s late, I want to have a birthday party~~~I want to meet LOVEs quickly…I’m nervous…^^
In coming decades, Let’s be together with us and be happier than we are now~~♥
Then as I imagine the coming days……I’m going. Bye
~@m’



Credits: NUEST's Official Fan Cafe+the-nuest for trans+Respectul Owner+NUESTLOVEFOREVER12.BLOGSPOT.COM
FULL CREDITS WHEN REPOSTING!
NO HOTLINKING!

No comments:

Post a Comment