Saturday, September 29, 2012

[LOVE LETTER] 120929 Baekho's Message (Daum)



The Original Message:


[From. 백호] 지금은….|ㆍ   Love Letter

NUEST_백호|조회 375|추천 5|2012.09.28. 23:20http://cafe.daum.net/nuest/1Rgl/46 
안녕하세요~ 백호예요… 올린지 얼마안됐지만… ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 또올릴게요`~ 왜 ? 보고싶으니까!!!
오늘은 일기버전이예요…..
백호의하루! 음….아…아… 마이크테스트!
오늘은 케이팝 20를 다녀왔다~ 2시에 녹화를 시작하였다. 재미있었다. 음„„ 일기 ,.„, 많이 안써봐서 힘들다….
그리고 나는 오늘 연습실에 나왔다…. 지금도 연습실에있다. 왜냐하면……이유는 비밀이다…..내가지금 할짓이 없어보이지만 절대 할짓없는것은 아니다. 지금 내옆에는 민현이가 표준어연습을하고있다…… 어쩜 이리 못할까….. 바보같다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
그래도 민현아 좋아한다ㅋㅋㅋㅋ 그리고 종현이는 Feel에취해 랩을 하고있다….. 어떻게보면 이것도 바보같다ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
그래도 종현아 좋아한다 그리고 렌은„„ 아무리봐도 얘가 무슨생각을 하고있는지 모르겠다….그런데 이건 바보같지안고 신비스럽다……… 그래도최렌아 좋아한다…….
그리고 아론형은 한국어 공부를하고있다….. 정말….정말…. 못한다………. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 이것도 바보같다……..ㅋㅋㅋ
그래도 아론형 좋아한다…… 그리고 난……..연습땡땡이를 치고있다…….. 이게제일 현명한것같다….. 백호야 …..사랑한다…..
그럼….안녀엉~~~~


Translations:


[FROM. BAEKHO] 

Hello~ This is Baekho… Although I’ve posted message not a long ago… ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ I’ll post again`~ Why ? Because I miss you!!!
Today is a diary version…..
Baekho’s day! Uhm….Ah…Ah…Mic test!
I went to recording Kpop20 today~ Recording started at 2PM. It was fun. Uhm„„ Diary ,.„, I’m not really write it so this is difficult….
And I went to practice room today…. I’m in practice room now. If you ask why……The reason is a secret…..Although it looks like I have nothing to do now,I’m not. Minhyun who’s next to me now is practicing standard language* (T/N: Talking without using dialect)…… Why does he bad at this….. Like an idiot ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
However, I like Minhyunㅋㅋㅋㅋ And Jonghyun is rapping with Feel now….. He also looks like an idiotㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
However, I like Jonghyun. And Ren„„ I’ll never know what does he currently thinking about….But he doesn’t looks like an idiot, He’s mysterious……… However, I like Choi Ren…….
And Aron hyung is learning korean….. He’s really….really…. can’t do it well………. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ He also looks like an idiot……..ㅋㅋㅋ
However, I like Aron hyung….. And as for me……..I’m skipping the practice…….. It seems like this is the most wise thing….. Baekho-ya …..I love you…..
Then….Byeee~~~~

Credits: NUEST's Official Fan Cafe+the-nuest for trans+Respectul Owner+NUESTLOVEFOREVER12.BLOGSPOT.COM
FULL CREDITS WHEN REPOSTING!
NO HOTLINKING!

No comments:

Post a Comment