Thursday, March 14, 2013

[TWITTER] 130314 NUESTNEWS Updates

@NUESTNEWS:
유이 누나덕분에 알게된 유니세프,화이트데이 마음을 이렇게 표현해 보는건 어떨까요? 러브를 향한 마음으로 적은 금액이지만 하루 시간 내어 모은 돈을 뉴이스트도 기부했어요~다들 오늘도 행복하기!!!!뽕☆

Translations:
@a94912:
UNICEF that we know because of Uie noona, How about expressing your heart on white day like this? With a heart for LOVE although it's only small amount; donate collected money for today. NU'EST already donated~ Have a nice day!!!!Bbyong☆

@NUESTNEWS:
저번주 음중에서 우리 여보세요 안무가 광원쌤이랑 민현이랑~~~~
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Translations:
@thenuest:
With 'Hello' choreographer Mr.Kwang Won and Minhyun on last week Music Core~~~~
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

@NUESTNEWS:
[NU'EST NEWS] 화이트데이 스페셜 영상! NU'EST 여보세요(Hello) PCC (번외 ver.)

 Credits: @NUESTNEWS+thenuest and @a94912 for trans+NUESTLOVEFOREVER12.BLOGSPOT.COM
FULL CREDITS WHEN REPOSTING!
NO HOTLINKING!

No comments:

Post a Comment